Vissza

A Szakiskolai Fejlesztési Program 2 célja, hogy a szakiskolák, így iskolánk is rugalmasan képes legyen reagálni mind a gazdasági élet (a munkaerő-piac szereplői), mind a szakképzésben tevékenykedők igényeire, alkalmazkodni tudjon a demográfiai változásokhoz és a szakképzést érintő regionális sajátosságokhoz. A programban zajló fejlesztések a szakiskola tevékenységének teljes körére kiterjednek, de a képzéshez kapcsolódóan elsődlegesen az alábbi területekre irányulnak:
   » hátrányos helyzetűek reintegrációja, felkészítése,
   » közismereti oktatás és szakmai alapozás megújítása,
   » szakképzési évfolyamokon módszertani fejlesztés,
   » szakiskolai mérés-értékelés,
   » szakiskolai önfejlesztés,
   » szakiskolai minőségfejlesztés.
 
Az SZFP 2-ben résztvevő munkatársaink

Projektvezető
Zoltán Béláné

Mérés-értékelés csoport
Vezető: Gregóné Szabados Katalin

Minőségbiztosítási csoport
Vezető: Androsovits Zoltánné

Szakmai tárgyakat tanítók csoportja
Vezető: Zoltán Béláné

Közismereti tárgyakat tanítók csoportja
Vezető: Nagy-Mélykuti Ildikó


A részletek megtekintéséhez
húzza az egeret a szövegre!

A Mérés-értékelés csoport szerepe, tevékenysége

A Szakiskolai Fejlesztési Program osztályaiban a tanulók kompetencia-mérésen vesznek részt a 9. és 10. évfolyam megkezdésekor, illetve a 10. évfolyam befejezésekor. Cél a tanulók ismeretanyagában, készségeiben, jártasságaiban fellelhető hiányosságok, erősségek gyors módszerekkel történő, objektív feltárása. A mérés eredményeinek feldolgozása után - ha szükséges - fejlesztési programokat dolgozunk ki, amelynek segítségével a nehezen haladó tanulókat segítjük tanulmányaikban.
 
A Minőségbiztosítási csoport szerepe, tevékenysége

A Szakiskolai Fejlesztési Program igen szigorúan megköveteli az intézmény minőségbiztosítási rendszerének kidolgozását és működtetését. Célunk, hogy a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer Európai Uniós követelményeinek megfeleljünk, s oktatásunkat minél magasabb szintre emeljük az eredményesség érdekében. Fontos, hogy partnerközpontú intézményként működjünk, ahol messzemenően figyelembe vesszük a külső és belső partnereink igényeit, elvárásait.

Tanulóink követése

Az SZFP 2-ben is kiemelten fontos feladat a minőség fejlesztése és folyamatos fenntartásának megvalósítása, továbbá az iskola minőségi munkájában a partneri elégedettség növelése, a lemorzsolódás, a bukások csökkenése, és az eredményes szakmai vizsgát tevők arányának emelése. Munkánk eredményességének méréséhez, visszajelzéséhez szükségszerűvé vált egy, a tanulóink nyomon követésére kialakított rendszer a továbbtanulásukról, elhelyezkedésükről, életútjukról és esetleg az iskolánkról kialakult véleményükről.
Az alábbi program ezt a célt szolgálja. Fontos a tanulók személyiségi jogainak védelme, ezért mindenki személyre szóló azonosítóval töltheti ki a kérdőívet, és az adatokat garantáltan csak a munkánk eredményességének mérésére, ezáltal az oktatás minőségének fejlesztésére használjuk fel.
Tanulóink, illetve munkáltatóik visszajelzésére feltétlen számítunk és előre is köszönjük az együttműködést!

Azonosító: 
Végzés éve: 
Tanult szakma: 
Még tanul:     
Dolgozik:     
Szakmában dolgozik:     
Munkahely: 
Egyéb közlendő: 
(nem kötelező)  
Ellenőrző kód:  Captcha
  Kérek másik ellenőrző kódot! 
Kérem a kódot:    
Lekérdezés:    

Köszönjük az együttműködést!
 

Az oktatással kapcsolatos hasznos linkek

 

SZFP 2 dokumentumok adminisztráció


Munkatársaink részére elérhető dokumentumok


Az SZFP 2 támogatásával készült, illetve felújított, oktatás célját szolgáló helyiségek


Diákjaink készítették - videók

Lap tetejére ugrás